Saturday, April 23, 2011

Jalan-Jalan at PCB...

Assalamualaikum n annyeonghaseyo...
Smalam aku n kengkawan aku g PCB a.k.a Pantai Cahaya Bulan
So, nilah xtvt yg kitorang wat sepanjang kat PCB tuh..
Jalan + lepak +amek gambar= lapar x makan = kenyang yg teramat
Aku malas nk citer pnjg2, so aku just upload jelah gmbr yg kitorang amek smalam...
Actually nk aku tulih entri ni smalam tp t'zzzz ler plak...hehe..

                                         Rodong2 yg t'libat : Aku, Azwa, Ima, Zati n Atiq

Gambar kitorang berempat... masa ni Atiq x smpai lg...
Our memories will never fade, best friends forever...
It's me...
Azwa tunjuk ape tu???
These are us...
Live at PCB...
Bila dah penat+lapar, kitorang pun snggh la kat restoran ni utk mam...not bad la masakan dia...
Menu yg kitorang order
Ima, Azwa n Zati...Atiq xde sbb dia balik dulu b'coz ade hal...
Ni mangkuk nasi yg suka bg aku malu... sbb pemegang penutup dia yg licin, menyebabkan aku beberapa kali t'lepas penutup dia, lalu m'hasilkan bunyi yg agak kuat... naseb baik tyme tu org x tengok...
Lauk abes tp nasi x abes...
Nota Kaki = Puas hati with the food + kenyang + happy...thanks to Azwa coz bawak kitorang ke PCB

[Entri kali ini ialah mengenai epilogue n xtvt2 aku masa g PCB. Sekian, Assalamualaikum n Adios...]

No comments: