Thursday, May 26, 2011

EC17, Selamat Tinggal, Goodbye, Annyeong...T_T

Assalamualaikum sumaa.....dah lama x update blog...
memandangkan bulan ni teramatlah bz dgn final exam...
so mood nak update blog pun tader...
Oklah... sem ni merupakan sem last aku dok kat asrama...
Sedeh rasenyer...malam ni malam last aku tidur kat bilik ni...
Bilik kesayangan aku ngn rumet aku Cik Nani...
Dah 4 sem kitorang tnggl dlm bilik ni... ase mcm baru smlm kitorang pindah masuk bilik ni...
dan skg aku kna keluar dari asrama ni... Cik Nani?
Beliau tnggl lg kat asrama kerana beliau ialah JPP...tp beliau mohon tukar bilik utk dok kt bilik Azwa...
Wut can I say... My feeling is exactly the same with my feeling when i want to leave home for uitm... why uitm?
Aku kan stadi kat mktb.. that is b'coz aku x pernah tnggl jauh dari family.. so opkos la it was very sad...
B'coz in that home there's my family inside it..
And now, I'll be leaving my room that has my roomate inside it.. but last minute she decides to apply to change the room.. she'll be staying with Azwa...

Cik Nani, there's so much that I want to say, but it just I don't know how to utter it..
Firstly, thank you vy much coz sudi dengar semua luahan hati aku, about my personal matters..I hope it will still remain as secret between us..and thank you sbb dah jadi roomate aku yg paling baik.. ko slalu belanja aku makan, bagi aku ubat bila aku sakit, ko selimutkan aku tyme aku kesejukan masa lepas pegang anak kucing tu..still remember it???ko tolong bli makanan utk aku sbb aku sokmo malas nak kuar...ko slalu jawap segala pertanyaan aku.. walaupun kita slalu gaduh, and then baik balik..u will always be roomate aku yg t'baik..and i really hope dat u will forgive me if i've done wrong to u...i hope u won't forget all the moments dat we've shared 2gether..n do u know sumting???
I'm crying right now...but inside my heart...hehe...n lagu yg ko bagi aku tu, aku dh dgr...thnx..n lagu yg aku bg ko tu...jgn dgr jer..hafal lirik dia skali...hehe...
aku arap pasney slalu la b'tegur sapa...sembang...msti aku rindu nk sembang ngan ko...lau sembang ngn ko, 1 jam rase mcm 5 minit...haha...nnt lau aku nk tumpang smyg zohor kat blk ko ke, boleh ek???n nnt ajakler Azwa dtg umah sewa aku...n 1 more thing, lau ko on9 ym n wants 2 chat with me, just text me ok??lau nak chat laa...huhu...ok laahhhh...

To juniors yg bakal jd ahli EC17 pasney, jagalah bilik ni bebaik...walaupun aku tau korang x baca blog aku ni, tp aku nak pesan jugak...jgn biarkan bilik ni b'sepah...coz aku sorang jer yg boleh buat sepah...hahaha....n aku arap korang x tukar anything dlm bilik ni mcm tukar wallpaper pembalut hadiah ni ke...i hope let the room remain the same until forever n ever...

 To EC17, I will never forget u and all memories dat Nani n I shared 2gether...

Aku ngn Cik Nani...


Cik Nani tgh pilih menu nk mkn mlm...

No comments: