Monday, October 18, 2010

Dinner Oh Dinner...(*o*)

     Akhirnya, tamatlah suda novel yg aku yg x bes langsung uh...at first aku pk gak..nak tamatkan tros atau buat meleret2 cam citer indon kt tv uh..tp disebabkan kebusyan yg t'lampau memandangkan nk exam ni..(adoyai mls tol nk exam..)aku pun decide nk tamatkan tros..sng citer.. sebot psl exam..haish..mls tol aku nk study...tp entri kali ni aku xmo citer sal exam..biaq pi laa dlu.. skunk ni aku nk citer sal dinner yg dianjurkan oleh Jbtn Bahasa kt maktab ni.. Finally, ade jugak dinner yg grand gitu..b4 ni aku tgk kwn2 aku kt u sokmo g dinner kat hotel2..jeles bebeno aku tgk diorg..dpt pkai cntik2 g dinner..agaknyer bile plak aku dpt g dinner cam diorg...

    B'cerita sal dinner ni..timbullah persoalan baju pe nk pkai, kasut pe, make-up dan so on. Maklumlah, nama pun org pompuan, mesti nak nmpk umphh msa dinner nnt.. t'masuklah aku.. fenink pale aku pk sal bnda alah ni.. dahla baju raye aku tnggl kt umah, kasut tada..tp naseb baik n thanxs so much to my parents yg snggup m'donate duit utk aku bli kasut.. dan aku pun b'sama rodong2 iaitu Jid, Ini Akyn Larr, Ima, Mbak Kema n Mek Hana pegilah ke kota Kb utk shoppin... dan akhirnya aku b'jaya m'dpt s'psg kasut... Penat sngguh b'jln s'pjg ari m'cari brg masing2.. yg paling bes tyme blk naik bas...inilah 2nd tyme aku naik bas yg sarat dgn muatan manusia yg t'lampau.. dan yg plg x boleh blah bila ade sorang pompuan ni yg merasa begnya begitu b'daulat (bak kata Ima) meletakkan begnya di tmpat duduk di sebelah beliau. Perbuatan beliau yg snggh b'tnggungjwb itu  menyebabkan kesempitan dlm bas tu b'tmbh..ish3..patutke??? (x patut mak cik..)

     Haa...kasut settle..baju??? Nasib baik ade 1 baju raye yg aku bw.. At least adela jugak baju yg nk dipakai. Baju tu aku kategorikan okayla..not bad 4 me.. Mlm dinner yg dijadualkan b'lngsung mlm sok akan diadakan di Hotel Pacific ape tah..hilang ingatan ler plak...Dlm ati ni x sabo nak g dinner sok.. maklumla.. first tyme dinner grand kt hotel... msti ade yg jangok btol..n msti ade yg simple tp elegan... tp x kesahla.. aku lau boleh aku xnakla nmpk jangok (btol ke ejaan ni??entam suda) sgt.. bkan per..segan le plak..nnt org kate 'over' pulak... yg penting simple but elegan...cewahhh...

    Yg plg aku x sabo skali nak tgk p'smbahan.. dgr kata ade surprise.. surprise ape aku pon tatau..mybe diorang nak jemput girls generation kot..gee gee baby baby...ewah... oklaa...itula serba sedikit p'siapan b4 dinner... harap2 suma b'jln lancar la esok... k laa...nnt aku smbng lg sal dinner ni...aku citer sal lps dinner plak...papai....

No comments: