Thursday, January 6, 2011

I'm Back....=D

Annyeonghaseyo!!! Ape kabar blogger2 suma???Waras??? Wah wah...sudah bertahun2 bulan2 aku x update blog aku nih...dah b'sawang2 haa....penat aku nak cuci...Bukan ape, busy le katakan... busy dgn ape??? ntahlaa... aku nk amek kesempatan nk ucap HAPPY NEW YEAR to suma org... rasenye blom lmbt lg... Tahun ini, sem ini, aku akhirnya tlah b'jaya melompat memasuki alam baru... alam ape??? jengjengjeng....IT"S THE SENIOR YEAR!!! Waduh waduh... sudah tua rupanya aku nih...dh jd senior pun.... setelah berakhirnya tahun 2010, b'makna sudah tamatlah foundation aku kt mktb tercinta nih... dan sebenarnya YUNA aku kut kira mls le nk jd senior ni.. bkan ape cuma risau memandangkan sem nilah yg last aku dok kt asrama.. haishh... pastu nnt kna tendang dok kt luar...padan muka kt aku...mmg la padan...dh Allah yg jadikan... Azam baru??? thun lpas punye pun x t'capai lagi jd malaslah aku nk buat azam yg baru... Yg aku tau aku kna usaha sikit banyakla utk dpt pointer baik punye sem ni... Dahla sem lepas trok giler... Berapa???  bak kata pepatah Ct Nurhaliza....Biarlah rahsia... Fyi, aku mls ler nk tulis novel merapu2 dah... X bes langsung... Aku yg menulisnye pun rase bosan gegiler... Jd kali nih aku akan b'potpet psl diri2 aku, rutin harian aku...dan so on.. buat masa skg ni mybe aku akan cube try test update blog aku nih... nnt lau hantu assignment dh dtg aku mybe akan menyepikan diri buat sementara waktu...cewaahhhh...ayat x bleh blah...Okeyhlah...aku nk chow ni... Nk smbung tgk Playful Kiss...Tata...nnt aku smbung lg...ADIOS....

No comments: